کاردرمانی و گفتاردرمانی کندو مشهد

کاردرمانی (جسمی، ذهنی، شناختی و حسی)، اتاق تاریک، گفتاردرمانی

کاردرمانی (جسمی، ذهنی، شناختی و حسی)، اتاق تاریک، گفتاردرمانی

کاردرمانی و گفتاردرمانی کندو مشهد

تجهیزات تخصصی، کادر مجرب، پیشرفت باورنکردنی
--------------------------------------------------------
کلینیک توانبخشی کندو افتخار دارد با استفاده از کادر درمانی متخصص و با بهره گیری از تخصصی ترین و کاربردی ترین تجهیزات در خدمت توان جویان گرامی باشد.
این مرکز آماده پذیرش مددجویان عزیز می باشد.

زمینه های کاری: توانبخشی تخصصی دست (شانه، آرنج، مچ و انگشتان) (ناشی از بیماری های نورولوژیک، ضایعات اعصاب محیطی، شبکه بازویی، جراحی های تاندونی اندام فوقانی، شکستگی های دست و اندام فوقانی، خشکی مفاصل به دنبال آسیب ها و ... ) و همچنین سایر مشکلات جسمی و حرکتی ناشی از بیماری های نورولوژیک مانند سکته مغزی، فلج مغزی و ... کودکان و بزرگسالان
کاردرمانی ذهنی
اتاق چند حسی یا اتاق تاریک
یکپارچگی حسی
گفتاردرمانی
اختلالات بلع
----------------- راه های ارتباطی---------------------
وکیل آباد 13 (فرهنگ 10)، نبش سروش 2
36064411
راستی - 09157117109
--------------------------------------------------------
به امید بهبود روزافزون توان خواهان دوست داشتنی

نویسندگان

نقش کاردرمانی در سکته مغزی

 

نقش کاردرمانی در افراد مبتلا به آسیب عروق مغزی:

اگرچه با وقوع سکته مغزی، یکسری از سلول های مغز برای همیشه از بین می روند و دیگر بازسازی نمی شوند. اما سلول های عصبی این توانایی را دارند که پس از آسیب، به طور مجدد خود را ساماندهی کنند. به این حالت انعطاف پذیری یا نوروپلاستیسیتی سلول های عصبی گفته می شود. با انجام کاردرمانی، این امکان فراهم می شود که این ساماندهی تسریع یابد. در زمان های اولیه آسیب (به ویژه شش ماه اول)، امکان نروپلاستیسیتی بیشتر و بهتر است به همین دلیل اگر در این مقطع از بیماری، کاردرمانی سریع تر، بیشتر و با کیفیت بالاتری انجام شود، کسب توانایی و کم کردن ناتوانایی های ناشی از سکته بسیار بیشتر خواهد شد.

با این وجود اغلب بیمارانی که دیر مراجعه کرده اند نیز از کاردرمانی و توانبخشی سود می برند. هر چقدر سکته کوچکتر باشد، سن فرد پایین تر باشد، به موقع تمرین های توانبخشی را شروع کند و با تیم درمان همکاری کند میزان بهبودی بالاتر است.

 

پیشنهاد ما به شما اینه که اگر بیمار مبتلا به آسیب عروق مغزی (یا اصطلاحا سکته مغزی) دارید اجازه ندید زمان زیادی بگذره تا نتیجه بهتر و سریعتری بگیرید.

 

زمان رو از دست ندید و جهت مشاوره و دریافت نوبت تماس بگیرید

کلیک کنید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی